POLİTİKALARIMIZ

KALİTE –İSG- ÇEVRE- ŞİKAYET YÖNETİMİ VE İŞ SÜREKLİLİĞİ POLİTİKAMIZ

 

PUSULA CALL CENTER Olarak,

KYS, İSG, İSYS, ÇYS ve Şikayet Yönetimi ile ilgili kanunlara ve yasal şartlara riayet etmek, Tüm Kurulu Bulunan Yönetim Sistemlerimizi Sürekli iyileştirmek

 Kalite, Çevre, İSG ve insan sağlığına duyarlı ve

 çevresel kirlenmenin önlenmesine dair gerekli tedbirleri alıp,

Verimli çalışma yürütmek; Göze çarpıcı, yüksek kalitede hizmetler üretmek ve

hizmetin sürekliliğini ve güvenilirliğini garanti etmek. Kaliteli ve sağlıklı hizmetin

verilmesi için dürüst, disiplinli, saygılı,  iş hakimiyetini sağlayan, iyi ahlaklı ve sürekli eğitim alan personel çalıştırmak, bu çalışmalarımız sırasında

tüm sağlık ve güvenlik kurallarına uymak,

Çevre duyarlılığı ve yasal düzenlemelere uyması ile toplumun ihtiyaç ve beklentilerini karşılamayı benimseyip

 ve tüm yönetim sistemimizde sürekli iyileştirici faaliyetleri gerçekleştirmek

firmamızın Politikasıdır.  

PUSULA CALL CENTER BİR ÇAĞRI MERKEZLERİ DERNEĞİ ÜYESİDİR.

all rıghts reserved - 2016