Hakımızda

Pusula Call Center

2009 yılından bu yana deneyimimiz, bilgi birikimimiz, özel çözüm önerilerimiz ve işinde uzman yönetim kadromuz ile değer yaratarak büyümeye devam ediyoruz. Pusula Call Center İletişim Anonim Şirketi, insan odaklılık ilkesi ile hem müşterilerinin hem de çalışanlarının memnuniyetini en üst seviyede tutmak adına; teknoloji, insan kaynağı ve yenilikçi iş modellerine olan yatırımlarını sürdürmektedir. Böylece bir çağrı merkezinden beklenti olan kesintisiz hizmet, maliyet optimizasyonu ve yönetimsel verimlilik sağlanabilmektedir. Girişimci bir ruhla tamamen milli sermaye ile kurulmuş olan Pusula Call Center hedeflerine tüm paydaşları ile birlikte ulaşmayı amaçlamaktadır.

img
CEO

Dr. Hasan ADIGÜZEL

Ankara Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi Elektronik Mühendisliği bölümünden 1995 yılında mezun olan Hasan ADIGÜZEL, Telekomünikasyon sektöründe Telekomünikasyon Proje Yöneticisi, Uluslararası İlişkiler Başkan Yardımcı ve Grup Tedarik Zinciri Direktörü olarak çalışmıştır. Akademik alanda İşletme Ana Bilim dalında Atılım Üniversitesin de MBA ve Doktora çalışmalarını tamamlamıştır. 2014 tarihi itibariyle Pusula Call Center bünyesinde CEO olarak çalışmaya devam etmektedir.

img
img
GENEL MÜDÜR YARDIMCISI

Resul GÜLMEZ

Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Bölümü mezunu olan Resul Gülmez telekomünikasyon sektöründe İnsan Kaynakları Direktörlüğü ve farklı görevlerde bulunmuştur. 2015 yılında Pusula Call Center İletişim A.Ş. şirketinde çalışmaya başlamış olup, Genel Müdür Yardımcısı olarak görevini sürdürmektedir.

Değerlerimiz

En Değerli Müşterimiz
Müşterilerimize hizmetlerimizde benzersiz bir deneyim yaşatarak marka itibarını en iyi şekilde temsil etmek.

Mutlu Çalışanlarımız
Sürekli gelişimi destekleyerek çalışanlarımıza uzun soluklu bir kariyer imkanı sunmak.

Yüksek Güvenlikli Veri Koruma Sürecimiz ve Güçlü Altyapımız
Verileriniz, Ana ve Yedek sunucularda Uluslararası standartlarda, çok yönlü genel geçer kuruluşlarca tescillenmiş yüksek güvenlik düzeyinde korumak.

Her An Ulaşılabilir Ekip
İhtiyaç duyulan her an hızlı, esnek ve çözüm odaklı yaklaşımımızla tüm ekibimizle ulaşılabilir olmak.

Çalışma Ortamımız

23 lokasyonumuzdaki tüm operasyon alanlarımız çevreye ve insana duyarlı bir anlayışla inşa edilmiştir. Lokasyonlarımız engelsiz çalışma ortamı prensibine göre tasarlanmıştır. Bölgesel koşulların elverdiği ölçüde lokasyonlarımızın işletiminde yenilenebilir enerji kaynakları kullanılmakta, sürdürülebilir, yeşil hizmet anlayışı ile atık tesisleri ile işbirliği yapılarak geri dönüşüme büyük destek verilmektedir. Çalışanlarımızın sağlıklı ve konforlu bir ortamda çalışmaları önceliklerimiz arasındadır. Tüm lokasyonlarımız personelimizin rahat bir çalışma alanına sahip olması göz önünde bulundurularak dizayn edilmiştir. Her bir müşteri temsilcimiz standartlara uygun tavan yükseklikleri, havalandırma ve iklimlendirme ile taze hava ve ideal sıcaklığın sağlandığı, enerji ve ses yalıtımlı, 4m2 den fazla alana ve şahsi dolaplara sahip lokasyonlarda çalışmaktadırlar. Çalışanlarımızın mola zamanlarında ve vardiya öncesi/sonrası zamanları için kafeterya, oyun, dinlenme, sinema ve motivasyon alanları mevcuttur.

Kalite Belgelerimiz

saas
saas

Çağrılarınızı Karşılıyoruz

saas

7.194.206

Yıllık toplam giden çağrı dakikamız

saas

64.826.835

Yıllık toplam gelen çağrı dakikamız

saas

72.021.041

Yıllık toplam ürettiğimiz dakika

İletişim Kanallarımız

Tüm İletişim Kanallarımız Omnichannel Hizmet Anlayışı ile Birbirleriyle Bütünleşik Yapıdadır.

saas

Lokasyonlarımız

Finansal ve fiziksel büyüklük bakımından Çağrı Merkezi sektöründe ilk 5 firma arasındayız.

saas

Sürekli gelişimi destekleyerek çalışanlarımıza uzun soluklu bir kariyer imkanı sunuyoruz.